Obecnie pojawia się coraz więcej doniesień od użytkowników, że CarPlay firmy Apple pojawia się z licznymi przerwami podczas korzystania z iPhone'a 11 lub iPhone'a 11 Pro.
W społeczności wsparcia Apple istnieje wątek, który ma teraz ponad 14 stron. W nim wielu użytkowników opisuje swoje problemy z CarPlay firmy Apple i nowymi modelami iPhone'a. Jak zauważają niektórzy użytkownicy, podczas korzystania z iPhone'a 11 lub iPhone'a 11 Pro razem z CarPlay w BMW, Minis, Hondzie lub Nissanie, pojawiają się problemy z dźwiękiem, takie jak zacinanie się lub dłuższe przerwy.
Jeden użytkownik zresetował wszystkie urządzenia
Jeden z użytkowników poinformował na przykład, że przeszedł z iPhone'a X na iPhone'a 11 Pro i że muzyka w CarPlay brzmi teraz jak stara płyta, a nawet zdarzają się skoki od pięciu do piętnastu sekund. Ani aktualizacja oprogramowania do nowej wersji iOS, ani całkowity reset iPhone'a 11 Pro nie pomogły, natomiast stary iPhone X nie sprawiał żadnych problemów nawet z najnowszym oprogramowaniem. Posunął się nawet do tego, że jego dealer zresetował system rozrywki. Jednak problem nie poprawił się.
Zaniki dźwięku z powodu sieci WLAN?
Ponadto inni użytkownicy stwierdzili również, że występują problemy z odtwarzaniem dźwięku z CarPlay i najnowszymi modelami iPhone'ów, podczas gdy starsze iPhone'y mogą się bez nich obejść. Niektórzy użytkownicy wpadli na pomysł, że mogą to być problemy z WLAN, ponieważ CarPlay opiera się na WLAN, a połączenie przez Bluetooth z pojazdem nie powoduje żadnych problemów.
Obecnie nie jest jasne, czy i kiedy Apple może rozwiązać problemy. Do tego czasu użytkownicy mogą albo polegać na Bluetooth, a tym samym zrezygnować z zalet CarPlay, albo mogą nadal korzystać z CarPlay i muszą liczyć się z ciągłymi przerwami.
Apple iPhone 11 (128 GB) — (produkt) CZERWONY (w tym słuchawki EarPods, zasilacz)
więcej na ten temat
#CarPlay
#iPhone 11
#iOS 13
Leave a Reply